Tuesday, May 12, 2015

ΟΔΟΓΕΦΥΡΑ ΠΟΤΑΜΟΥ ΛΗΛΑΝΤΑ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΡΓΟΥ


Το συνολικό μήκος της γέφυρας είναι 52,00μ από τον άξονα του ακροβάθρου Α1 μέχρι τον άξονα του ακροβάθρου Α2. Για την επιλογή των μεσοβάθρων (θέση-μορφή), τα κριτήρια ήταν αφενός μεν να μην παρεμποδιστεί η ελέυθερη ροή των υδάτων, οπότε και αυτά έπρεπε να είχαν μεταξύ τους ικανή απόσταση, αφετέρου δε η οικονομία της ανωδομής αλλά και των μεσοβάθρων. Κατόπιν των ανωτέρω, επιλέχθηκε η λύση του συνεχούς ολόσωμου φορέα ύψους ενός μέτρου, τριών ανοιγμάτων με πλαισιακή λειτουργία στη διαμήκη διέυθυνση, απλά εδραζόμενος στα ακρόβαθρα μέσω εφεδράνων.



ΕΡΓΟ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

ΟΠΛΙΣΗ ΠΛΑΚΑΣ

   Στην περιοχή έγιναν τέσσερις γεωτρήσεις, μία σε κάθε θέση κατακόρυφου στοιχείου: σε κάθε ακρόβαθρο και σε κάθε μεσόβαθρο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των γεωτρήσεων και των επί τόπου και των εργαστηριακών δοκιμών, η στρωματογραφική δομή της περιοχής μελέτης έχει ως εξής:α. Στρώμα τεχνητών επιχώσεων, πάχους 0,40 έως 0,50μ β.Στρώμα καστανής αργιλώδους έως ιλυοαργιλώδους άμμου με χάλικες γ.Στρώμα καστανού αργιλώδους αμμοχάλικου δ.Στρώμα καστανής αργιλώδους, κατά θέσεις ιλυώδους, άμμου, χαλαρής έως μέσης πυκνότητας με χάλικες, μέχρι το πέρας των γεωτρήσεων. Το βάθος των γεωτρήσεων στις θέσεις των ακροβάθρων είναι 15,00μ από τη στάθμη της υφιστάμενης ιρλανδικής διάβασης, ενώ στις θέσεις των μεσοβάθρων φτάνει στα 22,00μ.
ΞΥΛΟΤΥΠΟΣ ΠΛΑΚΑΣ
     Υστερα από τις στατικές και δυναμικές αναλύσεις που ακολούθησαν, επιλέχθηκε η λύση της βαθιάς θεμελίωσης και στα μεσόβαθρα και στα ακρόβαθρα. Στα μεσόβαθρα, διατομής πασσάλων Φ120εκ, τα αξονικά φορτία βρέθηκαν της τάξης των 6,0ΜΝ σε κατακόρυφη φόρτιση και 9,0ΜΝ σε σεισμό, ενώ στα ακρόβαθρα Φ100εκ, 3,0ΜΝ 4,5ΜΝ. Για την αποφυγή των διαφορικών καθιζήσεων, λόγω του υψηλού επιχώματος στα ακρόβαθρα, καθώς και των υψηλών ωθήσεων, επιλέχθηκε η λύση του αναρτημένου τοιχείου. Σε κάθε ακρόβαθρο προβλέπεται η χρήση τριών(3) σημειακών εφεδράνων εγκιβωτισμένου ελαστικού (pot bearings) με δυνατότητα ολίσθησης προς δύο διευθύνσεις, τύπου ALGAPOT PNm 150, καθώς και τη χρήση εφεδράνων αποτελούμνενων από στρώμα ελαστομερούς και χαλύβδινες πλάκες με δυνατότητα ολίσθησης και στις δύο διευθύνσεις τύπου ALGAFLON NTm180 μεταξύ του φορέα και των stoppers. Μεταξύ των ακροβάθρων και του φορέα προβλέπονται ελαστομεταλλικοί αρμοί τύπου algaflex T160.
ΟΠΛΙΣΜΟΙ ΑΚΡΟΒΑΘΡΟΥ

            Στα πεζοδρόμια προβλέπονται στηθαία ασφαλείας καθώς και εγκατάσταση αποχέτευσης των νερών της βροχης από το κατάστρωμα με αποχετευτικά σημεία και σωλήνες απαγωγής.




No comments:

Post a Comment