Thursday, June 12, 2014

Νομοθεσία: Πώς να βρείτε αμέσως αυτό που ψάχνετε!

Πρόσφατα ασχολήθηκα με το θέμα της ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης της νομοθεσίας των μηχανικών στο γραφείο. Είμαι συνδρομητής στον "Κώδικα Πολεοδομικής Νομοθεσίας", και κάθε τόσο (σχεδόν κάθε 2μήνες), μου στέλνουν τις ενημερώσεις σε έντυπη μορφή: "...σε αντικατάσταση της σελ 569..." και άλλα τέτοια.
Βεβαίως, η ίδια υπηρεσία διατίθεται και σε ηλεκτρονική μορφή, ώς CD το οποίο μου έστελναν μαζί με τις ενημερώσεις. Ομως η αναζήτηση σ' αυτή την ηλεκτονική μορφή, ήταν τραγική και γιαυτό το λόγο την σταμάτησα. Επρεπε να βρω άλλο τρόπο.

Αποφάσισα λοιπόν να σκανάρω όλες τις σελίδες από κάθε τόμο και να τις κρατήσω σε μορφή .pdf! Ευτυχώς, ο σκάννερ στο γραφείο έχει auto page feeder, οπότε δεν ήταν πολύ μεγάλος κόπος. Ετσι, στο τέλος της διαδικασίας, απέκτησα όλη τη δομική νομοθεσία σε ηλεκτρονική μορφή, την ανέβασα σε έναν (δωρεαν) server (πχ dropbox, google κλπ) και πλέον ότι θέλω είναι εκεί!
Ομως, το καλύτερο είναι ότι (για φαντάσου), ανακαλυψα τη δυνατότητα που έχει το Acrobat Pro 10(δεν ξέρω άν υπάρχει και σε άλλες εκδόσεις), του "advanced search" (shift+control+F). Δίνοντας το path στο οποίο έχω αποθηκεύσει τα pdf με τη νομοθεσία, μου βρίσκει σε όλη τη νομοθεσία το λεκτικό που ζητάω! Και μάλιστα, εμφανίζει την πρόταση στην οποία περιέχεται η κάθε αναζήτηση, μαζί με τη σελίδα.
Eμένα μου φάνηκε πολύ χρήσιμο. Ελπίζω και σε εσάς.

No comments:

Post a Comment