Monday, November 14, 2016

Εκλογες ΤΕΕ 2016: Η πιο σκληρή αλήθεια.

Αντε πάλι, ξανά τα ίδια με τις εκλογές. Τηλέφωνα, mail, διαφημίσεις κλπ.

Θυμάμαι πρίν από μερικά χρόνια, όταν ήμουν και εγώ υποψήφιος (και εκλέχθηκα) για το Περιφερειακό ΤΕΕ της Ευβοιας, το διάλογο που είχα μ' ένα πολύ καλό φίλο και συνάδελφο μηχανολόγο:



-Νίκο, θα με ψηφίσεις στις εκλογές;
-Οχι.
-Καλά ρε; Δε θα έρθεις να ψηφίσεις τον κουμπάρο σου; (είμαστε και κουμπάροι)
-Οχι.
-Γιατι; Δε θεωρείς ότι είμαι ικανός για το ΤΕΕ;
-Είσαι.
-Τότε;
-Είναι απλό: Το ΤΕΕ, δεν έχει κάνει ποτέ τίποτα για μένα. Από την ύπαρξη του, δεν έχω επωφεληθεί ποτέ. 
-Δεν έχεις δίκιο...
-Μπα; Για πές μου λοιπόν, ποια είναι εκείνη η δραστηριότητα του, που με έχει ωφελήσει;
-Κάνουμε ημερίδες, συνέδρια, έχουμε παρουσία στη διοίκηση, παρεμβαίνουμε στις αποφάσεις και πολλά άλλα...
-Τι μου λες;!!! Εχω μείνει άλλαλος από τον πλουραλισμό των παρεμβάσεων. Ακου, η γνώμη μου είναι ότι το ΤΕΕ υπάρχει για να εξυπηρετεί τα συμφέροντα του προέδρου, δηλαδή απλώς είναι το πρώτο βήμα, όταν θέλει κανείς να προχωρήσει σε πολιτική καριέρα. Παίρνει τον παχουλό μισθό του, τονε βάζει στην τσέπη και γίνεται πρόεδρος! 
Ποτέ το (περιφερειακο) ΤΕΕ δε μου πρόσφερε καμία ουσιαστική βοήθεια στην καριέρα μου. Εφτιαξε ποτέ κανένα διαδραστικό site, για τα τεχνικά θέματα που με απασχολούν (αφού αυτοπροσδιορίζεται ως "τεχνικός σύμβουλος της πολιτείας"). Αμα μπεις να δεις την ιστοσελίδα, είναι για κλάματα! Τα μισά links δε δουλεύουν. Ουσιαστικά, δεν υπάρχει υλικό εκεί, παρά μόνο παραπομπές σε άλλες σελίδες. Ασε τώρα!
Αμα τους πάρεις τηλέφωνο εδώ, μόνο για τις εισφορές μπορούν να σε εξυπηρετήσουν. Υπάρχει καμία οργάνωση σχετικά με θέματα νομοθεσίας; Εργασιακά; ΤΣΜΕΔΕ; 
Το μονο που μπορείς να βρεις, είναι τα πρακτικά των συνεδριάσεων της διοικούσας. Φοβερή ανακάλυψη! Ανατρίχιασα!
Γιαυτό σου λέω, δεν πρόκειται να σε ψηφίσω, όχι γιατί είσαι ανίκανος, αλλά διότι έχει αποδειχθεί ότι το περιφερειακό τμήμα δε μπορεί να μου προσφέρει απολύτως τίποτα!
 . . . 

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούσα να έχω ισχυρά επιχειρήματα. Γιαυτό το λόγο και δεν ξαναήμουν ποτέ υποψήφιος για το περιφερειακό τμήμα. Δεν ξέρω άν υπεύθυνοι για την άποψη του Νίκου είναι οι εκλεγμένοι πρόεδροι ή η ίδια η δομή του ΤΕΕ, που δεν επιτρέπει να γίνει κάτι περισσότερο. 
Το θέμα είναι ότι από τότε, δεν έχω μπορέσει να απαντήσω επί της ουσίας, αφού φαίνεται ότι δυστυχώς, το ΤΕΕ δεν μπορεί να έχει το ρόλο που διεκδικεί ανάμεσα στους συναδέλφους.

No comments:

Post a Comment