Tuesday, February 18, 2014

Χρήσιμη πληροφορία για τους μελετητές του Δημοσίου: Πενταετής παραγραφή από την ημερομηνία έγκρισης της μελέτης.

Το παρόν άρθρο, το γράφω με την ελπίδα να είμαι ο τελευταίος που δε θα πληρωθεί για το λόγο αυτό. Συνημμένα, σας παραθέτω το έγγραφο με το οποίο μου απάντησε ο Δήμος Διρφύων-Μεσσαπίων και σύμφωνα με το οποίο, έχει παραγραφεί η υποχρεωσή του να με πληρώσει.
Δυστυχώς, η πολυδαίδαλη νομοθεσία, η οποία είναι και άδικη κατά τη γνώμη μου, δίνει τη δυνατότητα στο Δήμο να οχυρωθεί πίσω της και να μη μου καταβάλει το ποσό αμοιβής μου, για την εργασία μου. Βλέπετε, δεν αξιολογήθηκε το γεγονός ότι εγώ εκπλήρωσα όλες μου τις υποχρεώσεις, και με το παραπάνω, ώς όφειλα. Επίσης, δεν υπήρχε κανενός είδους πρόθεση από μέρους της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου, για να με προφυλάξει από αυτόν τον κίνδυνο. Αντιθέτως, ταλαιπωρήθηκα ψάχνοντας για παλιές δημοσιεύσεις σε εφημερίδες, που μου ζήτησαν αρχικά, πλήρωσα φορολογικά και κρατήσεις, χωρίς κανένα αντίκρυσμα.
Στην ουσία, αυτό που ξέρω εγώ, είναι ότι ο Δήμος παρέλαβε μία μελέτη οδογέφυρας, η οποία μάλιστα κατασκευάστηκε άρτια και σωστά, χωρίς να πληρώσει, εις βάρος μου.
-Αφού λοιπόν η οικονομική υπηρεσία ήξερε ότι υπήρχε θέμα παραγραφής, για ποιό λόγο μου ζήτησε να εκδώσω απόδειξη παροχής υπηρεσιών, να πληρώσω φορολογικά κλπ;
-Αφού δεν με πληρώνουν, για ποιό λόγο καταχώρησαν την αποδειξη παροχής υπηρεσιών μου στα βιβλία τους και δε μου την επιστρέφουν για να την ακυρώσω;

Ελπίζω να είμαι ο τελευταίος που εκμεταλεύονται μ' αυτόν τον τρόπο.
Ορίστε, το έγγραφο του δήμου:

No comments:

Post a Comment